åkt skidor XD

Hej XD
Tänkte nu skriva ett inlägg om helgen.
I går drog man till Dennis, där slappa man framför tvn till Topgear, sen efter det så såg vi även filmen miljon dollar baby XD
Så jävla skönt att var där med tanke på att hemma hos mig är det en massa liv som man fan inte orkar ibland XD
Sen var även morsan snäll att beställa taxi eftrsom jag höll på att frysa ihjäl när jag var på väg dit, då pallar man ine gå hem igen XD
Sen idag var familjen iväg till mastbacken, det gick åt helvet eftersom backen var så jävla isig och allt gick fel.... Så morsan fick ta imot mitt samanbrott så jag i efterhand tycker synd om henne :(
Men allting vart fan knas... så det vart bara tre åk XD
Sen var man även hos morbror Ola på middag ikväll och för en gångs skull var det roligt och ganska lungt :D
Men nu ska jag plugga och se Wahlander :P
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0