allt möjligt XD

Hej XD
Dennis svarade alldrig igår så idag MÅSTE jag dit annars blir min mentor inte glad :/
Annars har det inte hänt så mycket igår hade man skit tråkigt, lyckades även bråka med morsan på något jävla vänster så hoppas denna dag blir bättre XD
Fast den började med ett prov som jag tyckte var jättesvårt så vi får väll hoppas att jag får ett E iaf ;)
Sen har ju även en liten prinsessa kommit till värden imorse , det är ju mera posetivt XD
Snacka att dett börjar likna girlpower i kungahuset ;D
Sen tänkte jag även visa en bild som Madde tog på Alex och Gabbe när jag hjälpt till med sminket :)
Fotograf Madeleine Friberg ;)
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0