Hilewi

Hej XD
Igår hade man skit kul, allt var fan värt den här resan!
Snacka även mer med personer som man oftast bara säger hej till också :)
Ska även lägga upp bilder inom kort !
Idag började därimot dagen lite segt, det börja med att man vakna när bussen gick så jag kom försent...
Sen fick vi även ett nytt husdjur idag :D
Syrran låter oss ha hennes skygga katt Hilewi hemma hos oss så nu bor hon i Johannas rum till att börja med :D
Så jävla vacker !
Sen var jag även ute med Pucca på långpromenad vilket jag inte varit på evigheter :D
Hon gav mig även lite träning eftersom hon frös om tassarna efter ett tag, då lyfte jag upp henne en bit, sen släpte jag ner henne igen, så vart det typ halva promenaden XD
Så när jag plinga på dörren och det första Joakim mötte var Puccas nos var skit kul att se ! :D
Pucca fick även ett nytt halsband idag som morsan köpt :P
Så jävla cool hund jag fått XD
Men nu ska Pucca rastas sen blir det fan sängen.
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0