kvällen och Breaking dawn :)

Hej XD
Borde verkligen sova ! men magen gör ont som fan på ett ställe ,
då kan jag ju inte sova som jag brukar :S
Sen leker ju lilla Edward runt , det stör ju lite precis när man vill sova XD
Men han är så go så det gör inget <3
drog ju ut och träffa Madde förut, det var att man var hemma hos Langeus , var social med Madde och Dennis mamma Maria eftersom Daniel som vi skulle träffa var tvungen att skjusa folk till centrum :P
Men det gjorde inget eftersom Maria har ju typ känt mig sen dagis , gått i samma skola som morsan och farsan m.m.
Men så är det ju när man bor på landet ;D
hade trevligt iaf vilket man ska ha.
Sen har jag även sett den senaste Twilight filmen idag :D När jag och morsan såg den på bio var jag kritisk eftersom jag tyckte dom missa så mycket XD
Men nu älskar jag den ! Eftersom nu tycker jag den är så jävla bra !!! :D
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0