lång dag :)

Hej XD
Idag vart det skolan, det var ganska skönt att man palla sig dit !
Sen missa man ju inte när massa poliser typ omringa skolan , dom hade även en polishund med sig XD
Otur att man inte får klappa dom eftersom både jag och Mickis kolla ut genom fönstret och kolla in den fina hunden, den var värkligen fin !
Inte biffig och skrämande utan mera smidig och respektfull vart intrycket :)
Har ingen bild på polishunden tyvärr XD
Sen hände något ovanligt ! jag satt värken brevid Blommis elr Dennis som jag brukar , båda var till och med
där :O
Men efter halva lektionen satt man brevid Mickis, vi snacka hundar och allt möjligt :)
Efter skolan vart det mindre kul tyvärr :/
Jag och mamma hade samtal på BUP, jag surade och var envis hela mötet
så det var nog fel dag att ha det på :P
Annars har man varit och handlat till lilla Edward så nu har han lite mera saker i buren :D
Jag köpte en svamp som Tova fick välja ut ;)
Ett nytt hjul eftersom det andra sög , han börjar bli lite fet XD
Sen en liten labborynt så han kan ha lite kul utanför buren ;D
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0