Min Helg :D

Hej XD
Edward älskade sina saker jag köpte till honom, nu kan även jag sova på bättre på nätterna.
Eftersom jag har möblerat om lite i buren :)
Sen drog man även över till Madde igår :D
Hade jätte kul , vi såg även på melodifestivalen med hennes familj, favoriten vart pojkbandet och Molly Sanden XD
Resten av bidragen var bara skit !
Så ibland vart det mera underhållande att se på Maddes lillasyster Frida som digga till alla låtar :)
Sen när vi bestämt att jag skulle sova där så fick vi flytta ut i gäststugan eftersom vi satt och snacka och
fnissa hela tiden ;)
Vi såg även Jägarna 2 , den var riktigt bra !
Sen när vi vaknat imorse hjälpte jag Madde att sminka sina småbröder som hon skulle fota XD
Fast sen fick jag brotom hem eftersom morsan lova att jag skulle få köra Caprisen :D
Fast det gick inte så bra eftersom morsan satt skit nervös och skrek att jag körde för fort , låg för nära kanten :/
Men sen byte vi bil , syrran fick övningsköra först då eftersom hon också var med XD
Sen fick hon köra till en parkering så att jag fick öva på dragläge , sen fick jag även köra på en liten väg , det gick skit bra ! :D
Men nu ska jag se Dirty dancing.
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0