SOVA :D

Hej XD
Paprerna vart påskrivna så den saken är räddad iaf :)
Var även på Bupmöte idag, det var inte kul börja nästan böla när vi snacka idag :S
Har även fått sömntabletter utskrivet så i natt ska man sova :D
På vägen hem somna jag nästan på bussen hem ... så man kan ju säga att det är ansträngande att gå hos Bup.
Somna typ fem minuter när man kommit hem , sen ringde Dennis så jag vakna XD
Så han, Madde och Robin kom och ropa ut mig :D
Så då var man med dom idag, Madde kunde bara vara med en stund idag .
Men hade kul endå , på något sätt så snacka vi om häng bröst/pung :P
Hehe det var ganska kul ;)
God natt<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0