En bra dag :D

Hej XD
Idag vart det en as bra dag !
Började med att man tjafsa med morsan lite bara eftersom man var sen till skolan ... men men det gick bra endå, Inan vart väll nöjd med svaren på islamprovet. Så nu hoppas man på bra betyg ;)
Sen slutade man vid lunch så då åkte man till donken och träffa Natti, där var även Blommis och Fredrik som vart klara innan mig i skolan XD
Så då luncha man med dem, Blommis fyllde år idag så GRATTIS BLOMMIS :D
Sen åkte man in till stan med Natti, vi början med att flumma runt och kolla jeans till henne XD
Vi provade massa randomkläder vilket var skit kul :P
Nu när jag ser den här tröjan vill jag fan ha den XD men jag såg inte lika bra ut i den i verkliga livet tyvärr :(
Natti hitta iallafall ett par skit snygga jeans, jag köpte en ny dipp liner.
Sen gick vi och fika, då vart det självklart Chai latte ! ;)
Sen när vi fikat träffa man på farmor vilket var jätte kul eftersom hon vart jätte förvånad, även lite skrämd när jag bara krama henne utan att hon viste att det var jag XD
Det roliga som hände idag också var att det var avslutning på hundkursen, det gick jätte bra för mig och Pucca :D
Tvingade även morsan att vara med för att titta, även lugna mig om det skulle behövas, det gjorde det :)
Men Pucca var duktig, gjorde mig stolt så det är det som räknas :D <3
God natt <3


Kommentarer
Madeleina

Chai latte! :D♥

2012-02-16 @ 12:34:49
URL: http://madeleinefr.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0