Tv kväll XD

Hej XD
idag vakna man 12.00 vilket var fett skönt, skolan började inte fören 14:30 så man kunde ta det lungt !
Så när man fixat sig och lämnat Pucca hos morsan så träffa jag någon jag inte träffat sen i höstas :)
Eftersom Natti sa att hon skulle ner till Andreas så drog jag dit och plinga på, snacka om att Andreas vart förvånad och båda två börja skrata över detta såklart XD
Så då fick jag ringa till Natti och hon var självklart påväg dit hon hade bara inte hunit dit före mig XD
Så då träffa man Andreas en stund innan man drog till skolan, det känns som att jag bara springer förbi folk nu förtiden eftersom jag typ bara träffar dom en kvart innan jag måste dra typ :/
Så det måste jag ändra på !
I skolan paja jag typ ryggen också ... eftersom jag var tvungen att flytta på en vexellåda.. så nästa gång får fan killarna lyfta allt fast dom lyfte mest som tur var, jag måste tänka på att inte lyfta med ryggen .... :)
Sluta skolan halv sex, då var även syrran på besök här hemma XD
kul att träffa henne men synd bara att hon var på dåligt humör...
Sen fick jag även hoppa över hundkursen ikväll eftersom ryggen gjorde ont så då såg hela familjen på tunnelbanan och morbror Patrik :)
Lika kul varje gång, det känns så konstigt att se honom på det sättet han är på tv XD
Efter det så såg man även Body of proof med morsan och Sofie så en riktig tv kväll vart det :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0