träffat människor :)

Hej XD
Just nu sitter jag och väntar på ett sms från Dennis så att man kan dra ner till praktiken och snacka.
Men igår var det ju semledagen vilket jag missat :O
Men som tur var hade morsan sparat en semla när jag kom hem :D
Ja man kom ju hem sent som fan XD
Trode mamma skulle bli sur men jag tror hon vart glad över att jag träffa kompisar :)
Det började med att man träffa Madde , hon skulle träffa Conny i som satt på bussen , dom skulle träffa
Gurra också :P
Så självklart hängde jag med när hon fråga, det ångra jag inte heller XD
Först vart det hem till Conny , då vilade jag medans Madde och Conny var vid datan , fan vad kul det var att höra när dom gnabba om allt möjligt ;)
Sen kom även Gurra hem från skolan så då drog man hem till honom och såg film, det sluta med att han och jag vila i sängen eftersom vi båda var skit trötta !
Men inget hände även om Madde misstolka när vi bråka om kudden XD
När första filmen var klar satte vi på en ny film, då somna Madde , det såg så gulligt ut :D
Efter filmen så skynda vi oss till bussen , det visa säg att min dåliga konditon är tillbaka !!!! :O
Nu ska jag äta XD
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0