Dålig dag XD

Hej XD
Idag har det varit en dålig dag kan man säga...
Sofie fyllde 20 så vi firade henne vilket från början var trevligt.
Men sen vart hon sur på allt och alla och förklara att jag kommit undan med så mycket grejer, att morsan släppt på tyglarna -.-
Vilket morsan inte har men det vet ju inte hon...
Sen har dom ätit massa gott, enligt mig bara suttit och suktat mig vilket gjort det jobbigare för mig....
Som tur var gick jag ut med Pucca och hållt mig på rummet så jag skipper se alla goda saker XD
Sen har jag även hållt på och kelat med Edward lite grann, det gick väldigt bra han är nyfiken och vill springa in i tröjarmen hela tiden :)
Sen har han hittat två favoritställen i buren också så antingen ligger han under matskålen eller i sitt lilla hus om han inte är ute och springer :D
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0