Första skoldagen och hundkurs :)

Hej XD
Idag har dagen varit jäkligt bra förutom humörsvängnigar, anlednigen till att jag har det beror tydligen på att jag håller på att bli hälsosamare :P
På morgonen väckte jag hela familjen eftersom jag av nån anledning vakna halv sju utan klocka :O
Sen vart det morgonpromenad med Pucca som jag hann med också, då hann jag även sparka på en söndertuggad fotboll som hon glatt sprang och hämta :D
I skolan var det kul att träffa kompisar, människor man brukar snacka med, för en gångs skull samåkte jag och Natti till skolan också :)
Sen fick vi även en ny tjej i klassen idag fast jag hann inte ens säga hej eftersom bröderna Larsson haffa henne direkt. Men man får se vad som händer inom snar framtid, då kanske jag säger hej XD
Gilla iallafall hennes piercingar.
Och nästa år är man antagligen inte ensam tjej på denna bild :)
Idag luncha vi på Robins också vilket var nice eftersom då fick vi gå lite. Eftersom hela dagen har man sätt en film om lasermanen, fick fan ont i rumpan av att sitta så länge XD
Det roliga som hände på lektionen var att väcka Blommis som satt och sov brevid en haha !!!
Fast han och Dennis sabba för mig på tetris så det var en bra hemd att väcka han XD
Efter skolan hade man även hundkurs :D
Fast denna gång var det teori, det var väll sådär eftersom man fick lite dåligt samvete över att man fostrat Pucca med " den gamla uppfostran" Men efter kursen åkte jag, mamma och Johanna till City Gross och handla nytt koppel och halsband, då slängde vi strypkopplet när vi kom hem så i rätt riktning går det :D
Men nu ska jag kela med Edward och sova !
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0