Hamstern Edward :D <3

Hej XD
Idag Vart det frukost på Ikea vilket var jäkligt gott :)
Sen vart det att handla massa grejer vilket  jag tyckte var jobbigt eftersom jag sov så lite i natt :/
Fast det var kul när morsan och Per diskutera vilka kuddar dom skulle ha i vardagsrummet :P
Sen när vi gått runt i EVIGHETER så ledsnade jag och Joakim så vi satte oss och vänta....
Men efter att vi handlat så fick vi Ikeapizza så då vart man nöjd XD
Sen vart det att åka  förbi morbror Jens och gå i lite mera affärer innan vi hamna på Bromma Zoo,
Jag fick köpa min lilla hamster som får heta Edward :D
Och min lilla hamster är inte rädd utan visar bara massa nyfikenhet :D
Men nu ska man se klart på gladiatorerna , gå ut med hunden och även årka träna :P
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0