klagoinlägg på mitt dåliga humör ......

Hej XD
Min dag har blivit ganska förstörd :/
Det dåliga humöret börja redan igår efter att jag gått ut med hunden, eftersom jag inte palla ta med mig kopplet så fick hon vara lös... vilket jag ångra när jag möte på amrikanarna och deras hundar :S
Eftersom Pucca sket i att lyssna då så var jag tvungen att ta ner henne precis som Cesar gör på tv eftersom dom då blir undergivna. Men det värsta var att jag var tvungen att göra det framför Dennis hus där folk stod ute och rökte...
Så jag skämdes ganska mkt :(
Sen fick jag alldrig chansen att fråga amrekanarna om dom kunde vänta lite så att Pucca får vänta på mitt komando innan hon rusar för att hälsa på andra hundar. Men jag har lärt mig för länge sen att vi hundägare saknar förmågan att prata med varandra, jag vart inte förvånad XD
Sen vakna jag inte fören halv tre nu på eftermiddagen så idag suger livet :)
Ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0