Solvalla m.m

Hej XD
Inlägget som kom nyss skrev jag i Lördags men det verka som det inte funkade då :/
Men men I lördagds kväll hade man kul iaf.
Då vart det Solvalla med Timmy och Dennis, dom fick även höra mig skrika lite eftersom det kändes som vi skulle åka in i raggan och en annans bil när vi slirade runt på den stora parkeringen :O
Men kul hade man :D
Sen resten av kvällen åkte vi runt på Ekerö, vart även kollade av Polisen som valde att åka upp i baken en ganska lång bit!
Men sen åkte dom vidare men skraj vart man ett tag iaf XD
Jag och Dennis hade tråkigt när vi var på macken så vi vart kreaktiva ist :)
Fast tyvärr så råka jag skriva fel på raggare men det funka endå ;)
Sen igår firade man Kusinen Johan som fyllde 11 år tror jag.
Så Grattis till honom ! :D
Sen på kvällen vart jag hemskjusad av Timmy, min underbara farmor vart lite orolig så hon ringde och kolla att allt var bra och självklart var det de :) men nu ska jag lyssna på lektionen.
Ses<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0