bio m.m XD

Hej XD
Det har hänt lite sen sist :)
Igår när vi drog hem från skolan jag, Dennis och Robin så hände nåt som inte brukar hända !
För vi var tvungen att sprina till bussen, Dennis var först sen jag och sist Robin så vi märkte inte att Robin tappa sin korthållare och kom efter :/ Så när bussen åker märkte vi att Robin inte hunnit med :O
Så Dennis ringde honom och jag förstår att han vart förbanad och jag fick dåligt samvete att jag inte märkte att han inte hängde med :/
Sen drog jag hem för att packa för helgen hos farsan men innan jag for till Stenhamra så var jag hemma hos
Natti :D
Vi spelade dels Uno med hennes morsa vilket jag trode jag skulle suga på men jag vann :)
Sen på kvällen räkna jag matte eftersom jag spelade spel på lektionen istället för att räka, när jag satt där fatta jag inte ett skit så Johanna fick hjälpa mig så jag förståd XD
Men hon förstod ju inte häller ibland men som tur var fick jag iden att ringa den som hjälpt mig med matten förut när den var svår, det var ju självklart styvbrorsan Jhonne :)
Mina lärare XD
Sen imorse vakna jag upp av den konstigaste drömmen jag haft ever !
Men som tur var vart dagen bättre av att farsan drog med oss barn på bio i heron city XD
Fast vi ville se olika filmer och den farsan ville se var Jonas för liten för så Johanna och pappa såg en film och jag, Jonas och Evelyn såg en romantisk komedi med Zac Efron :D
Han är så jävla snygg XD
Men nu ska jag träna och sova för imorn ska man träffa Madde XD
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0