moppekortet :D

Hej XD
Här händer inte mycket, sitter typ och väntar på att Per ska komma hem och skrika på mig om att jag skippa
skolan idag ....
Men jag är fett trött och känner mig nere som fan så jag pallar ju inte gå dit då :/
Fast när man är nere så ska man ju tänka på glada saker, att ha klarat moppekortet i Tisdags är ju en sån sak ! :D
Så nu kan jag hoppa på en moppe och bara köra om jag vill ;)
Fast eftersom det är snö nu så tänkte jag vänta lite :P
Men jag säger det att ha fått detta besked var så JÄVLA HÄRLIGT eftersom man typ suttit och skakat, haft pirr i magen och varit jätte närvös !!!
Så när man kom ut där ifrån så var man ju tvungen att fira, det gjorde jag genom att äta lunch på Donken och köpa en Chai latte efter det :D
Mums :D !
På kvällen fick man även vara med Timmy och Madde, han har just fått körkort så vi var ute och sladda typ överallt, självklart turades jag och Madde om att sitta fram, efteråt så förstår jag att det är roligast att sitta bak :)
Ett tag satt vi även och lyssna på hög musik och sjöng med XD
Men sen när vi hade kissapaous hemma hos mig ville typ morsan snacka med Timmy som satt i bilen eftersom hon är tydligen rädd att jag ska bli skadad :/
Men som tur var snacka hon alldrig med honom XD
Sen vart gårdagen si sådär eftersom i slutet av hundkursen som jag och Pucca var på så gick allting fel.....
Men sen i natt så såg man reprisen av Tunnelbanan som började igår på kanal 5 och då kunde man inget annat än le eftersom morbror Putte var med XD
Men nu ska man typ plugga :P
Ses<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0