onödiga frågor XD

Hej XD
Hade lite tråkigt bara :P

UTSEENDE

[JA] Jag är kortare än 170cm.

[JA] Ibland tycker jag att jag är ful.

[NJA] Jag har många ärr.

[NEJ] Jag blir lätt brun.

[NEJ] Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg.

[NEJ] Jag har en tatuering

[JA] Jag vill ha en tatuering.

[IBLAND] Jag är osäker över mitt utseende.

[HAFT] Jag har haft/har tandställning.

[NEJ] Jag har glasögon/linser.

[NEJ] Jag skulle gå på plastikoperation om det var ofarligt och gratis.

[JA] En helt okänd person har sagt att jag är snygg.

[JA] Jag har mer än två piercingar.

[JA] Jag har piercingar på andra ställen än i öronen.

[PÅ SOMMAREN] Jag har fräknar.

FAMILJ

[JA] Jag har svurit åt mina föräldrar.

[NJA] Jag har rymt hemifrån.

[JA] Jag har blivit utslängd hemifrån.

[NEJ] Mina biologiska föräldrar är ihop.

[NEJ] Jag har ett syskon som är under ett år gammal.

[JA] Jag vill ha barn nån dag.

[NEJ] Jag har barn

[JA] Jag har minst ett syskon.

[NEJ] Jag har mindre än 5 syskon.

SKOLA/JOBB

[JA] Jag studerar.

[NEJ] Jag jobbar.

[JA] Jag har somnat i skolan/på jobbet.

[TROR INTE DET] Jag har missat mer än en vecka av skolan.

[NEJ] Jag underkändes mer än en kurs i fjol.

[NEJ] Jag har stulit någonting från min skola/arbetsplats.

HÄLSA

[JA] Jag föddes med en sjukdom.

[NEJ] Jag har fått stygn på ett öppet sår.

[JA] Jag har brutit ett ben.

[JA] Jag tränar regelbundet med något.

[JA] Jag har haft vattkoppor.

EFARENHETER

[JA] Jag har tappat bort mig i min hemstad.

[NEJ] Jag har sett en fallande stjärna.

[JA] Jag har rört de motsatta könet på ett intimt ställe.

[JA] Jag har hoppat fallskärm från ett flygplan

[JA] Jag har lekt sanning eller konsekvens.

[JA] Jag har träffat någon från internet i det verkliga livet.

[JA] Jag har suttit på ett tak på natten.
.
[JA] Jag har åkt taxi.

[JA] Jag har ätit sushi.

FÖRHÅLLANDEN
[JA] Jag är singel.

[JA] Jag saknar någon just nu.

[IBLAND] Jag är rädd för att bli övergiven.

[JA] Jag har varit kär i någon som inte var kär i mig.

[JA] Jag har sagt att jag älskade någon och ljugit

[JA] Jag har sagt att jag inte älskade någon och ljugit.

[JA] Jag har sparat något från ett gammalt förhållande.

SEXUALITET

[NEJ] Jag har varit förtjust i en lärare.

[JA] Jag har blivit kysst i regnet.

[JA] Jag har kramat en till mig helt okänd person.

[JA] Jag har kysst en till mig helt okänd person.

ÄRLIGHET

[JA] Jag har smugit ut utan lov.

[JA] Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar.

[JA] Jag har en hemlighet som ingen vet.

[JA] Jag har struntat i ett prov.

DÅLIGA TIDER
[JA] Jag har druckit alkohol.

[NEJ MEN BEROR PÅ VAD SOM HÄNDER] Jag dricker mig berusad mer än en gång i månaden.

[NEJ] Jag kan inte svälja piller.

[NEJ] Jag har vaknat gråtande.

[JA] Jag har somnat gråtande.


RANDOM
[NJA] Jag kan sjunga så att andra kan lyssna på det.

[JA] Jag har lätt för att öppna mig för nya människor.

[IBLAND] Jag ser på nyheterna.

[NEJ] Jag sjunger i duschen.

[NJA] Jag är en morgonperson.

[NEJ] Jag betalade för min rington.

[IBLAND] Jag tvinnar mitt hår mellan mina fingrar.

[NJA] Jag är bra på att baka.

[NEJ] Min favoritfärg är vit, ljusröd eller ljusblå.

[NEJ] Jag skulle kunna ha pyjamas på mig till skolan.

[JA] Jag biter på mina naglar.

[JA] Jag spelar dataspel och/eller Playstation-spel.

[JA] Jag är bra på att minnas ansikten.

[NJA] Jag är bra på att minnas namn.

[JA] Jag har ingen aning vad jag vill göra med resten av mitt liv.

[JA] Mina svar är ärliga^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0