den sista sovmorgonen XD

Hej XD
Idag har det varit en bra dag :)
Började med att ta en sovmorgon till kl 12 eftersom idag hade man sista chansen för imorn börjar skolan.
Sen har man sätt på film som vanlligt, sen när klockan sprang iväg så var man ju tvungen att ta sig i kragen och gå ut i denna jobbiga kyla för att rasta Pucca XD
Promenaden vart väll sådär eftersom mitt humör värkar gå upp och ner nu för tiden :/
Men nu när jag gick ut med henne ikväll gick det bättre då fick hon även lära sig att sitta innan man hälsar eftersom vi träffa grannhunden Doris :D
Idag har jag även gymmat vilket var skit skönt eftersom jag legat på latsidan nu under lovet, byte även några ord med en killle där så det var lyckat ;)
Sen har jag även låtit Edward varit med mig och Per när vi såg på tv nu ikväll, han älskade värkligen att springa in i tröjan vilket Per tyckte var skit kul att se. Eftersom han sprang in genom hålet i armen och ut nån annan stans XD
Sen är han så gullig att när jag ger han hamstergodis så hoppar han upp på handen också :D
Men nu ska man typ ducha och sova så man orkar med skolan imorn :)
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0