American car show :D

Hej XD 
Igår var man på american car show med familjen , där träffa man även Madde , Dennis och Dennis mamma.
Vi var typ där i 4 h , om det inte vore för för småsyskonen och hundarna hade jag lätt stannat längre ! :D
Först såg vi på Attack och en annan sångare , det vart lite pinsamt efttersom det var morsan och en annan snubbe som var dom ända som dansa loss haha :)
Var dock tvungen att gå iväg lite med Biju eftersom hon vart rädd :/ 
Hehe detta var min outfit för dagen , måste fan så säga det själv att jag såg bra ut ! :D 
Efter att man haft picknick med familjen vid en lekpark drog man och träffa Dennis och Madde , vi kollade på burnouten som jag trode jag missade , den colaste bilen jag såg då var en ombygd amazon <3
Fick dock ingen bild på den :(
Sen när vi kollat på det kom jag till paradiset !
Dom hade skit fina rockabillyklänningar för billig peng , jag var nära att köpa två klänningar , tyvärr behövde jag större storlek så Madde hjälpte mig att hitta den snygga blåa i rätt storlek :D 
Det tackar jag ganska mycket för eftersom det är lite svårt att prova kläder i stånd ! :)
Sen när man varit med dom ett tag och haft kul så återförenades man med familjen när dom åkte hem.
Den första bilen skulle jag vela ha fast i årmodell 57 ist ! :)
Vart även förtjust i dom amrikanska lastbilarna men gillar scanian också.
Efter lite tjorv från Tova och Jockis så vart det hemfärd , efter lite jordgubbar däcka typ alla i bilen ;D
Så dagen vart toppen ! :D
Nu ska man där imot snacka med Natti :) 
God natt <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0