filmer och bio ;D

Hej XD 
Sorry om jag är dålig på att uppgradera men vet inte riktigt hur man ska skriva när humöret inte varit på topp.
Har iaf fått en sparkdräckt också ;)
Det är iaf fall vad morsan kallar den fast det är som en one pease, den är super skön ! :D
har även sett en tre filmer som jag brukar göra , dom var alla riktigt bra !
Sen idag vart man ju självklart hemma med Jockis när dom andra åkte med Tova till akuten så då vart jag ganska tokig när jag inte hitta en sak till moppen, efter en tids letande sket man i det och gick med moppen till Dennis ändå... så nu behöver vi bara ett nytt tändningslås så ska nog skiten funka igen ;)
Fick även hänga med Madde , Dennis och Dennis mamma på bio , filmen vi såg var cocpit och vi kunde nog inte sett en roligare film ! :D
Vi tog även en fika innan bion och självklart vart det en chai latte <3 
men nu blir det sängen för imorn ska man kolla bilar ;)
god natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0