Kört bil . tradegin i Norge

Hej XD
Idag vart det en tripp till Huddigsvall för att hämta Jockis.
Fick börja med att övningsköra , det gick ju bra trots mycket trafik som jag inte är van vid :)
Hade även kul när jag lärde mig köra om på E4 , gillade även gasa på lite så morsan vart lite galen , då bad jag hennes mobiljävel fara och flyga istället eftersom den stressa mig :S
Fick mig även ett litet skratt i Tierp när vi möter en kvinna med bil i fel färdrikting XD
väll uppe i efter lite byten m.m. så vart man bjuden på fika , träffa även Jimmie innan vi tog med oss Joakim hem.
Är ganska stolt över att ha kört 35 mil idag ditt och hem så nu är man ganska slut :D
Sen vill jag även hylla dom ungdomar som omkom för ett år sedan i Norgie genom att sända en tanke för det som hände är ofölåtligt och kommer alldrig att glömmas bort !
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0