Morsgris ;)

Hej XD
Denna dag vart en dag hemma och massa prat med morsan. 
Självklart snacka vi mycket om Pucca också , det vart även en kvällspromenad med jourhinden själva :D
Nu kanske jag låter som en mamma gris men det är inte ofta vi är själva , man måste ta vara på dom stunderna , sen har jag ju haft en sådan jävla hemlängtan när man var hos mormor så vi hade lite och snacka om XD
älskar dig mamma !
fick även träffa styvsyrran som åt middag ikväll , sen har vi även haft familjemys fast då var det kvaletetstid med hunden istället ;)
Eftersom jag redan sätt filmen , det hände lite saker så bestämde jag mig för en långpromenad med Pucca :)
Snacka även i telen samtidigt , det var ju trevligt tills det hände en liten skit sak , efter lite smsande med Dennis och lite kärlek från hunden vart jag glad igen :) 
wjw imoen blir det skansen med syskonen XD
god natt <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0