övningskört och Dalarna XD

Hej XD 
Har precis kommit hem från Dalarna och i Onsdags övningskörde jag hem i från Huddigsvall så man har haft saker att göra eller ingen internet så man kan blogga :)
Är ganska storlt över min körning körde dock inte hela vägen men det vart ända till uppsala och sen tog jag över i kista igen , jag vet att bilen jag körde var Automat också men man fick ju träna på mörkerseende och lära sig köra om lastbilar med våran BREDA bil :S
som tur var gick det bra och det kändes nice att komma upp i lite över det man får så morsan vart galen ;)
Sen när man kom hem packade man väskan eftersom vi skulle till farbrors landställe i Dalarna , det var väldigt finnt måste jag säga XD
Dock tyckte jag själv att resan vart ganska misslyckad men var rolig idag när vi gick på marknad och titta på jänkare :D
Älskar dock min kusin Flora som är hur rolig som hälst och det var även henns syster Estelle också , dom fick mig att springa också haha :O
Första kvällen vi var där stod jag även på farbrors svärföräldrars veranda och snacka med Love <3
Dock vart det ett kort samtal eftersom att det var det ända stället med hyffsad mottagning.
Vi åkte även upp i Fiaten så många blickar fick man :)
Men nu ska man träffa Dennis snart XD
ses <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0