sala m.m. :D

Hej XD
I Söndags kväll kom man hem från Sala , då vart det en mysig familjemiddag.
Salaresan vart jättelyckad , vi var ju där själva måndag till fredag kväll och det gick jätte bra !
Första kvällen padla vi kanot , jag busade med Madde så hon vart blöt i nacken , tyvärr vart jag blötare XD
På tisdagen spelade vi kub och försökte sola , den kvällen var nog roligast ;)
Sen blandade jag ihop dagarna efter det men vi promenarade typ ner till vattnet på kvällarna , sen när vi satt där och doppa fötterna en kväll träffa vi en boxer <3
Jag vart kär i denna hund , den skulle ut och ro med sina ägare , då ville vi ut med båten vilket var enkelt tills jagt putta ut oss och vi inser att det inte fanns bensin och vi sakna åror... :O
Så som tur var hade vi så vi kom i land igen ! :D
En dag spenderade vi på stranden också vilket var skönt.
Sen tog vi även en tur med gummibåten , då garva vi som fan hela tiden typ , vi fylde vi även med vatten , kom på en ny Titanicfilm ;)
På Lördagen var det även fisketävling och tyvär fick man ingen fisk men det fick Maddes farsa istället , han var ju smått road när vi satt i " hamocken" , snacka med Dennis , fick veta att Dennis legat på bordet när vi snackat om kvällarna XD
Tände även massor av ljus på fredagen <3
Skit rolig vecka iaf ! :D
Sen i måndags träffade man Madde och henns kattungar , dom är ju bara för söta ! :D
Vi åkte ävebn och hälsa på Robin , tyvärr började det spöregna så jag hann bara kratta lite och snacka en  snabbis innan vi fick rusa till moppen.
Igår fick man dock vara hemma och styra upp allt eftersom Tova vart jätte dålig och fick vara på akuten med mamma , Johanna :S 
Som tur är dom hemma nu , det verkar som hon kommer bli frisk :)
Åkte även till stan med Natti idag , vi fick även sällskap av Erik som skulle skriva körkortsteori, han klarade den också :D
Själv strosade jag och Natti runt i stan och kolla skor , till slut hitta jag ett par jätte söta , snygga ballerinor :D
Sen drog vi även in på hm och hitta varsina saker :)
ses <3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0