Fiskat , inpulsövernattnig på Söder :D

Hej XD
I Måndags vart det en hemmasittardag... Dum som jag var hade jag mobilen på rummet , missa Loves sms , vart jävligt orolig tills jag fick tag på honom...
Sen snacka man även med Natti innan jag och Madde drog till Dennis :)
Väl hos Dennis kom vi inte på något att göra så då gjorde vi det jag och Dennis ville, det var att se ett lastbilsprogram såklart ;)
Sen innan jag skulle sova tänkte jag att Pucca skulle få sova hos mig, tyvärr gick ju inte det eftersom jag typ hitta 4 fästingar , en ramla ner på mig :O
Sen igår var man med Natti i stan , det var riktigt kul , då kunde jag även köpa grejer som jag behöver ta med mig till Sala :)
Sen efter det träffa jag Madde , vi drog till Robin eftersom det var 15 veckor sen igår :(
Vi hälsade även på Martin en gammal skolkamrat , titta på lite gravar.
Sen på kvällen träffade jag Madde och Dennis hemma hos Madde , sen drog vi och fiska , otur som vi hade fick vi inte napp. Fast jag tror jag skrämde fisken ;)
Bara så ni vet sitter jag bakom Madde xD
Sen vid halv 12 i natt drog jag lite inpulsift in till söder och sov hos Love , det var mysigt, snäll som han var lät han mig sova ut i morse , fixa sedan frukost till mig <3
Fast jag vart lite chockad i går när man sagt hejdå till Madde och Dennis i bromma , sedan träffar Anna en tjej min storasyster hjälpte förut vid tunnelbanetrappan vid Mariatorget :S
Är Fan glad att man växt upp på Ekerö när man ser sånt iaf !
Men nu ska jag tänka igenom min packning , sedan fixa mig för i midsommar blir det Sala :D
Ses efter det <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0