dom senaste dagarna XD

Hej XD
Här har det varit ganska dött. Men i värkligheten har det hänt lite grejer.
Det börja med att man i Torsdags åkte in med Joakim och mamma till stan för att gå på bio, det vart även lite kul när syrran hamna på samma bio :D
Denna film vart det , den var lite B bara men annars var den bra.
Jag satt även och dregla över en snubbe i filmen så jag är nöjd ;)
Sen vart det fredag , då träffa man massa människor :D
Först träffa man pappas farbror och hans ex när man var på Bup, sen träffa man även farmor, farfar och Jonas när man åkte till Sofie och Farsans jobb :)
Åkte dit för att vänta på henne innan vi skulle till hennes vänner i Hammarby men innan vi åkte dit vart det fika med farsan och Jonas.
Mums ! :P
Sen fick man träffa Sofies kompisar, jäklar vad kul man hade, även fast jag vart lite blyg så vart det en
lyckad kväll :D
Fast tyvärr hände saker på Ekerö så jag ville slänga mig på tunnelbanan men som tur var löste det sig så jag och Syrran slagga även där, jag känner lite att man börjar sakna sin säng <3
Men nu ska jag fixa mig innan man ska vidare på nytt :D
Ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0