min dag :P

Hej XD
Haha råka somna efter förra inlägget och vakna nu typ :S
Det var inte så bra eftersom jag skulle fixa mig i ordning till imorn ... Eftersom imorn är det dags att ta det sista förväl av min älskade kompis som tittar ner från himmlen nu :( ♥
Så idag har man varit i skolan tänkt på det , lite andra saker som jag måste släppa...
Fast efter skolan så drog man och hämta man Bugsy från Taxi , hämta olika klänningar hemma och drog vidare till Madde XD
Eftersom jag hade fett klädångest så hade vi bestämt att jag, Madde och Natti skulle prova sina kläder hos henne , även Dennis skulle vara med och ge sin åsikt, han såg mäst på sin mobil istället :)
Fast tur att jag bor nära eftersom vi drog hem till mig och leta i alla låder innan jag hitta nåt vettigt att ha !
Men Madde skulle till sin farmor så hon var bara här en stund och dom andra drog en tag efter henne :P
Lyckades även bli tomatröd i ansiktet i skolan idag igen :S
Fast det var Nattis fel ! Hon kom in på sex , då råka jag tänka på en sak som hände nydligen XD
Sen kom vi in på ex igen för 100 gången och då tyckte jag att jag hade ett snyggt ex , hon tyckte att hon hade ett så nu ligger vi lika :D
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0