Praktiken XD

Hej XD
Dagarna har varit tuffa men man försöker leva endå. Eftersom jag inte gjort mera en praktiserat typ så tänkte jag bjuda på lite bilder :)
Första dagen fick man åka kranbil, eftersom man själv bara fick se på så var det inte så kul.
Sen dagen efter fick man åka långtradare med sopor , på något jävla vänster så kände man sig mäcktig eftersom lastbilen var skithög ;)
I onsdags vart det DHL vilket var kul tills man fick beskedet :(
Då fick jag även ta ledigt i två dagar som tur var.
I måndags fick man åka mellan Älvnesgropen , skärvik och kärsö , det var ganska kul XD
I Tisdags fick man åka mer kran vilket var uppskattat eftersom Nenne lät mig vila medans han lasta , jag var helt slut så det var skönt :)
Igår fick man åka med Micke igen och då var han så snäll och lät mig köra lite på inhägnat :D
Idag vart det DHL igen men denna gång i Stenhamra istället :P
Förstår om ni som läser tycker det är skit tråkigt men jag gillar det jag ska bli, jag hoppas att sista dagen imorn blir bra för sen blir det skola igen , det fasar jag för av många anledningar :S
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0