gårdagens fredag XD

Hej XD
Igår var livet upp och ner , det var allmänt jobbigt att bara vara i skolan....
Men som tur var hade man jäkla kul med klassen efter lunch :D
Det börja med att jag och Mickis vägra jobba eftersom ingen av oss palla någonting :)
Eftersom Mange inte gillar att vi bara satt och spela så fick vi gå ut och kolla att bröderna Larssons manualer funka , eftersom inte det var det roligaste så lekte vi först med vindrutetorkan på bilen och Mickis spruta med don så mycket att jag fick massa på mig XD
Och sen var det min tur och då fick Johan lite på sig iaf :P
Sen efter det var det dags att kolla tutan så då skapa vi lite musik iaf, sen fick man gå och sitta av tiden änu mera, då tjata vi om att få sluta hela tiden , medans vi gjorde det satt vi och kolla på sjuka videios som killarna i klassen satte på , ena var när en snubbe fick en hästkuk i röven och den andra var när två brudar åt bajs :S
Haha viste inte att min klass kunde ha så jävla roligt XD
Efter att man sluta mötte man upp Sofie i verkstan , sen handla jag lite saker i stan efter det eftersom jag fick ett presentkort på glitter :)
Efter det hängde vi med Mimmi till Trångsund , såg när hennes brorsa hade sin första spelning , bandet var bra XD
Sen på vägen hem vart huvudverken för mycket men väl hemma var det tråkigt , då ringde man Madde och lyssna och snacka med henne när hon träffa Erik och Adam , jag är fan glad att hon inte förmedla allt jag sa i luren ;)
Vi planerar även att släpa med ett gäng att dra på bio med ikväll så vi får se om vi lyckas annars blir det nog att man hänger med familjen till morfar och Ingela ikväll :)
Ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0