konstigt inlägg XD

Hej XD
I Söndags så vart det en tur med Timmy på kvällen , det roliga som hände då var typ när man åkte in på en ödeparkering och kom på några som hade sex :D
Det enda man såg var två huvuden och en immig bakruta. Så det var typ som i Titanic fast det enda som saknades var handavtrycket ;)
Dom åkte ganska fort därifrån haha XD
Sen hände tyvärr nåt tråkigt... när Timmy skulle skjusa hem oss råkade han krocka med ett rådjur :S
Stackars djur säger jag bara .... men men allt fixade sig sen iaf , bilen tog inte mkt skada , det gjorde mig nästan sur ...
Igår tog vi en ny tur med Timmy fast då var det bara jag och Madde , inte som dagen innan då
Dennis även var med , på första turen råka jag somna så det var inte så lyckat :)
Fast sen på kvällen kom Matte ut , då åkte jag med Matte , sen hämta Timmy och Madde, Dennis så åkte dom med honom , det var ganska kul XD
Sen åt även Jag , Dennis och Natti lunch med Fredrik och Micke , det sluta på nån jävla vänster att vi kom in på sex , det var faktist ganska kul det med :D
Sen idag hade man återträff med Ekebyhov , det var trevligt :)
Fast man vart ganska gråtmild när dom snacka om Robin , idag var det 21 dagar sen det hände så jag och Madde åkte dit med ett ljus ♥
Gjorde även något ovanligt idag  XD jag åt lunch med Mikkis , det var jäkligt kul :)
Ska fan lova mig själv att bli mera social och lära känna ny människor !
ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0