gnäll XD

Hej XD
Kommer inte kunna blogga på några dagar... Åker upp till Östersund efter mitt Bupbesök eftersom imorn ska man på Märtas begravning , jag hoppas den blir lyckad efter allt strul ♥
nu sitter man i skolan och humöret är ju inte topp eftersom jag fasar för det där jävla mötet... förstår att jag måste dit men just nu skyller jag allt på dom .... sen ger dom mig så sena tider så jag hinner bara till ekerö för att sen vända igen så idag får man sitta och göra ingenting ett tag i bromma.... :)
Tur nog var dagen igår bra XD
Hjälpte fan småsyskonen med att göra sig i ordning , hann även fixa mig själv.
Sen hann man även med jäkla mkt i skolan , träffa även Madde efter skolan när jag och Dennis samåkte med henne hem , det kändes som det var evigheter sen XD
Känns även så med Natti som jag träffa nu.
Ses <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0