släcktfoto m.m. ;D

Hej XD
Igår tvätta man bil i skolan , självklart var man tvungen att ha ett vattenkrig ;)
Sen for man även till Stenhamra med moppen , igentligen skulle Johanna sitta bakom eftersomdet var för ostadigt med glappet i styret... Men dom tur var fixade jag det hemma hos farmor och farfar innan meddagen med hjälp av Mårten :)
Väl efter middagen så samla vi hela gänget så vi tog lite släktbilder vilket var kul , tyvärr var endå
alla inte där XD
Gammelfarmor Rose :)
Mor och barn , tyvärr saknas Pelle och Bengan :)
Sen la vi på en generation till.
Sen kom min generation in ;)
plus alla mammor :)
Det vart en trevlig grillkväll , det är alltid kul att träffa stora släkten. Fast när som börja förvarna mig hur jag skulle köra vart jag sur , då åkte jag och Johanna hem :P
Fast tyvärr funka inte lampan så det var beck mörkt när jag körde...
Men hela och oskadda kom vi hem iaf ;)
Sen Idag var man och red med Jens eftersom mormor inte kunde , så fräck som han är lipa han mot mig :O
Men som tur var skötte han sig bra på hästryggen XD
Haha kände mig som en riktig bonde sen när vi drog till biltema jag och Per för att handla punkasprej till moppen , sen när vi drog in på donken i stan ... ville nästan bara försvinna.
Ikväll drog man även över till kusinerna i stenhamra och hade det mysigt med middag och filmkväll , den här gången tog jag och Johanna gångvägen hem XD
Vart även av med Bugsy idag , jäklar vad lugnt det blivigt här hemma !! :D
Mei vart vi också av med här om dagen eftersom hon gjorde utfall mot bilar, tikar och vissa meniskor så nu har vi bara fyra hundar igen :D
God natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0