Stolt storasyster :)

Hej XD
Måste bara säga att idag vart jag jävligt stolt över lillesyrran min !
Hon var så modig att hon roclade loss inför massa människor på skolan idag :)
Lät även Johanna köra moppen fram och tillbaka till skolan :)
Hon är ju duktig men på hemvägen var jag lite rädd när jag fibbla med mobilen och vi närmade oss vägkanten lite mycket ;)
Jag och Madde åkte även till Robin idag eftersom det idag är 12 veckor ... :(
Fixade även en hörna till min förlorade vän och vart väldigt nöjd ! <3
Efter att vi varit hos Robin träffa vi Dennis och då drog vi till macken så att jag fick köpa min glass :D
Sen när vi satt där vart vi alla bröder tydligen , sen när vi skulle dra vart jag den nya Robin eftersom jag starta moppen och brumma lite medan jag vänta på dennis och Madde XD
Fast jag och Madde kom ju överens om något helt annat.
Vi satt även vid cafet ett tag fast då tyckte Madde och Dennis att jag vart ososial som chatta med en person ;)
Men snart kommer dom över XD
god natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0