truck och tandläkaren :)

Hej XD
Har hänt lite sen jag skrev sist.
I helgen var man typ bara hemma med familjen och var bara på gnällhumör typ... Fast på Söndag kväll drog man över skitdiket till pappa och åt middag :)
Vi åt kräftor , jag kan bara säga mums !
Fick även träffa Digna som är min gamla barnflicka eftersom hon hade kommit ner från Umeå över natten innan hon skulle till Fillepinerna en månad :)
Sen i Måndags började man med Truckkursen i skolan vilket är jävligt kul !
Dom har delat så halva klassen kör truck och resten håller på med farligt gods så på fredag ska man skriva och köra upp :)
Efter skolan drog man även med Natti hem och leta efter en sak som inte fanns där tyvärr.
Sen satt vi mäst och snacka tills jag var tvungen att dra till tandläkaren, kolla tänderna...
Inga hål som tur var , jag är fan glad att jag aldrig haft det heller :D 
Dock låg min ena visdomstand helt snett.... så dem kanske måste bort :S
 
Igår var man även till gymmet med Johanna efter skolan , nästa vecka ska vi få nya tränings scheman vilket jag ser fram i mot , är även fett glad att jag kan springa mycket fortare på bandet nu :D
Ikväll ska man även börja på zumba vilet ska bli kul att prova :)
ses <3
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ERG

Detta är en blogg om mitt liv .

RSS 2.0